![]() |
|
|
|
|
||
Derin boşluktayım Bir yanım seni istiyor bir yanım senden nefret ediyor İçim öyle özleminle dolu ki anlatamıyorum kimseye.. Gelsen affetmek istesem gururum razı değil Gelmeni de istemiyorum kalbim çok yanıyor Dedim ya bir yanım sen diyor bir yanım olmaz Kalbime söz dinletemiyorum söyle napayım... Yeter artık İçimdeki bu boşlukta Çiçekler açsın istiyorum... Benzer Konular:
__________________
![]() ![]() |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Bir gün çiçek açarsın inşallah bebeğim
Kalemin daim olLsun
|
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Oyyy kuzucumm hepimizin açsın bebeğim
![]() Teşekkürler kuzum
__________________
![]() ![]() |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Çok şey anlatan güzel bir şiir.
__________________
İstemem! Eksik olsun! Tahtlarınız, şanınız, sahte zaferleriniz! Bir tek onurum yeter bana Yalnız ölsem de eğilmem asla!
|
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
__________________
![]() ![]() |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Kalemine, yüreğine sağlık @GüL.
__________________
![]() |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
__________________
![]() ![]() |
||
| Yer İmleri |
| Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 konuk) | |
|
|