Adana sıcağı termometreyi bozdu! Vatandaşlar parklardaki gölgelik alanlarda serinledi
Haberin Devamı
Türkiye'nin en sıcak kentlerinden Adana'da hava sıcaklığının mevsim normallerinin üzerinde seyretmesi vatandaşları olumsuz etkiliyor. Merkez Seyhan ilçesindeki Atatürk Parkı'nda bulunan termometre, 39 dereceyi göstermesinin ardından arızalanıp bozuldu.
"40 DERECEDE GÖRDÜM, SONRA ÇALIŞMADIĞINI FARK ETTİM"
Haberlerimizi Google’da Takip EdinEn güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.Google’da tercih edilenkaynak olarak ekleyin
Parkta arkadaşlarıyla vakit geçiren Azat Erdoğan, sıcak havanın bunaltıcı seviyeye ulaştığını belirterek, "Yaklaşık iki saattir dışarıdayız. Normalde kumral bir insanım ama sabahtan beri yürümekten güneşte adeta kapkara oldum. Hava o kadar sıcak ki kuş bile uçmuyor. Termometreyi 40 derecede gördüm, sonra da çalışmadığını fark ettim. İnsan dayanamıyor, termometre nasıl dayansın. Termometre bile dayanamamış, bozulmuş. Gerçekten çok sıcak" dedi.
Haberin Devamı
"TEMMUZ VE AĞUSTOSTA NE OLUR DÜŞÜNEMİYORUM"
Sıcaktan bunalarak parkta gölgede vakit geçiren Eren Batman ise termometrenin arızalanmasının sıcaklığın etkisini gözler önüne serdiğini ifade ederek, "Parkta dolaşırken su içmeye geldim. Termometrelerin sıcak nedeniyle bozulduğunu gördüm. Daha şimdiden böyleyse temmuz ve ağustosta ne olacağını düşünemiyorum. Özellikle yaşlılar ve kronik rahatsızlığı bulunan vatandaşlar zorunlu olmadıkça bu sıcak saatlerde dışarı çıkmamalı. Biz genç olmamıza rağmen zorlanıyoruz" diye konuştu.
[Only registered and activated users can see links. ]
IRCdForum.Net; 5651 sayılı kanuna göre yer sağlayıcı bir forum sitesidir.
Dolayısıyla forumdaki içeriklerden ilgili içeriği paylaşan üyeler sorumludur.
Hukuka aykırı içerik bildirimleri için
İLETİŞİM
linkinden bildirim gönderebilirsiniz.
IRCdForum.Net; altyapı gücünü Güzel Hosting'den alır.