IRCdForum.Net  

Ana Sayfa

Geri Git   IRCdForum.Net > Genel Bilgiler > Şiirler - Güzel Sözler

Şiirler - Güzel Sözler Beğendiğiniz şiirleri, güzel sözleri paylaşabileceğiniz alan.


Güzel - Sözler - Anlamlı - Sözler

Beğendiğiniz şiirleri, güzel sözleri paylaşabileceğiniz alan.


Kullanıcı Etiket Listesi

46Beğeniler

  
 
LinkBack Konu Araçları Görünüm Modları
Eski 26 Şubat 2026, 10:25   #1
Çevrimdışı
Polina
Çevrimdışı
VêlLhâSılL-ı KêlLâM..!
Polina Kullanıcısının Avatarı

Varsayılan Güzel - Sözler - Anlamlı - Sözler

Çok fazla konuşmaya gerek yok aslında. Sen, benden daha kötülerine layıksın.
Her “napalım?” dediğinde “bilmem” demişsem, kendi fikri olmayan bir mal olduğumdan değil. “Seninle olduğum sürece ne fark eder ki” demektir o. Anlayana.
Ne yarım kaldım senden sonra, ne de yaralı, beni ne sen yıkabilirsin, ne de en kralı…
Benden sana ne beddua gelir ne de dua bundan sonra, tek bir dileğim var sadece ne yaşattıysan bana, sende aynısını yaşa.
Bir zamanlar toz konduramadıklarım, şimdi kirden görünmez olmuş.
Demiş ki: ”kaybettiklerini görsün de ağlasın”. Dedim ki: ”kazandıklarımı görsen, değerinin olmadığını anlarsın.


 
Eski 26 Şubat 2026, 10:26   #2
Çevrimdışı
Polina
Çevrimdışı
VêlLhâSılL-ı KêlLâM..!
Polina Kullanıcısının Avatarı

Varsayılan Yanıt: Güzel - Sözler - Anlamlı - Sözler

İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Bazı insanları hayata baktığı pencereden, atmalı.
Sen hayata at gözlükleriyle bakmaya devam edersen, birilerinin çüşşş demesi zoruna gitmesin.
İki dakika insan ol desem zaman tutacak insanlar tanıyorum.
Kimileri toprak kadar kıymetli, kimileri bir ot kadar değersiz. Herkes bir şekilde yaşıyor işte. Kimileri şerefli, kimileri şerefsiz…
Erkek arkadaşının parası yok diye “tokum” diyen de vardır, “yokum” diyen de.
Kimi insan girdiğinde odayı aydınlatır, kimi de çıktığında. Umutlara kanma umutlar bir gün imkânsızlaşır, hayatı tozpembe yaşıyorum sanma, her renk bir gün siyahlaşır.
Yanımda olması gerekenler zaten yanımda def olup gidenler kimin umrunda.
Boşuna kimseyi suçlamayın dostlarım. Kullanıcı hatası değil, bazılarının doğuştan defoludur yüreği.
Ben senin ‘mutluluğunu istiyorum’ dedi ve dediğini yaptı, aldı gitti.
Ezan sesini seviyorum. Çalan müzik susuyor, küfür edilmiyor, içki içen bırakıyor. Yani 3 dakika herkes insan oluyor.
 
Eski 26 Şubat 2026, 10:26   #3
Çevrimdışı
Polina
Çevrimdışı
VêlLhâSılL-ı KêlLâM..!
Polina Kullanıcısının Avatarı

Varsayılan Yanıt: Güzel - Sözler - Anlamlı - Sözler

İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Kır kalbimi gönlün olsun. Al gönlümü senin olsun.
Bana kullandığın o ağır laflar dönüp dolaşıp sana kdv olarak geri dönecek sen bunların hesabını yaparken ben sana gülüp geçeceğim.
Oluruna bıraktım her şeyi paşam. Bak sensizde devam ediyor yaşam.
Kimseye değil bu nefretim sadece kendime sevmeseydim olmazdı içimde koca bir dünya şimdi cehennem oldu girme yanarsın rezil olursun karşımda.
Küfür edemem ben bilirsin susuyorum. Dile getiremediklerimi sen anla.
Her gecem sana bedduam ile geçiyor her günüm sana lanet edişlerimle bitiyor sildim seni hayatımdan beddualarımda ve lanetlerimde yaşıyorsun.
Anladım ki; insanlar; susanı korkak, görmezden geleni aptal, affetmeyi bileni çantada keklik sanıyorlar… Oysaki ben istediğim kadar hayatlımdalar… Göz yumduğum kadar dürüstler ve sustuğum kadar insanlar.
 
Eski 26 Şubat 2026, 10:27   #4
Çevrimdışı
Polina
Çevrimdışı
VêlLhâSılL-ı KêlLâM..!
Polina Kullanıcısının Avatarı

Varsayılan Yanıt: Güzel - Sözler - Anlamlı - Sözler

İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Dertler nereden gelirse gelsin, neyse ki çayın demi var, hayatın gamına inat.
Bilirsin sevgili yarim ben beceremem yaşamayı. bir damla su olsam, gider rakıya damlarım.
Yaşasak mı ölsek mi, karar vermek zor.
Sofular haram demişler, bu aşkın şarabına. Ben doldurur ben içerim, günah benim kime ne!
Evet anladık biliyoruz zaten, tipinizin gideri var ama karakterinizin ederi yok!
Seni unutmak mı? Ey sevgili içimdeki yangın sönüyor artık! Nasıl da kül oluyorsun bir bilsen, bir görsen…
Gökyüzü; bazen ciğerime doluyor.
Bazen sevda o kadar acıdır ki; öve öve bitiremediğiniz aşkınızı, gün gelir söve söve bitirirsiniz!
Bu gece kurduğun hayallerine, amin olmaya geldim.
 
Eski 26 Şubat 2026, 10:27   #5
Çevrimdışı
Polina
Çevrimdışı
VêlLhâSılL-ı KêlLâM..!
Polina Kullanıcısının Avatarı

Varsayılan Yanıt: Güzel - Sözler - Anlamlı - Sözler

İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Arkamdan konuşanların hepsi arkamda takılmaya devam etsin…
Siz benim tellerime, hangi notadan vuruyorsanız, ben o makamdan çalıp söylerim… Sıkıntı yok.
Dur hemen gitme! Daha ömrümü yiyecektin.
Kendini beğenmiş insanları severim. Hiç kimsenin beğenmediği bir şeyi beğenmek, ayrıcalıktır.
Sadece gülüşümü yakala, öfkem sana ağır gelir.
Karakterim ve tavrımı birbirine karıştırmayınız! Karakterim “kim olduğumla” ilgilidir, tavrım “sizin kim olduğunuzla.
Bana kalbimdesin deme, bilirsin kalabalıkları sevmem.
Kırgınlığım lunaparkta unutulmuş bir çocuğun nefreti kadar, sorun atlıkarıncalar değil, arkamdan dönüp duran dönme dolaplar.
 
Eski 26 Şubat 2026, 10:27   #6
Çevrimdışı
Polina
Çevrimdışı
VêlLhâSılL-ı KêlLâM..!
Polina Kullanıcısının Avatarı

Varsayılan Yanıt: Güzel - Sözler - Anlamlı - Sözler

İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Buğulu camlardaki sözler gibisin; yani nefesim olmadan bir hiçsin.
Yalan zeka işidir, dürüstlük ise cesaret. Eğer zekan yetmiyorsa yalan söylemeye, cesaretini kullanıp dürüst olmayı dene.
Şerefin kadar konuş desem, ömür boyu susacak insanlar tanıyorum.
Ben en azından katilimi tanıyorum. Fakat sen bir gün sevilmediğin bir yürekte, kim vurdu ya gideceksin.
Sana biraz adam ol diyeceğim seni de zor durumda bırakmak istemiyorum.
Kızlar erkeklerin “gelirlerine” erkekler kızların “giderlerine” baktığı sürece, biri gelir biri gider.
Ederinden fazla değer soytarıyı kral eder.
Etme sırtını duvardan başkasına emanet en kralının bile içinde vardır bir nebze ihanet.
 
Eski 26 Şubat 2026, 10:27   #7
Çevrimdışı
Polina
Çevrimdışı
VêlLhâSılL-ı KêlLâM..!
Polina Kullanıcısının Avatarı

Varsayılan Yanıt: Güzel - Sözler - Anlamlı - Sözler

İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Sevgilisinin parası yok diye; Tokum diyen de var, Yokum diyen de...

Allah'a şükür sadece moralimiz bozuk! Karakterimiz değil...

Karakter Parayla Satilsaydi Hediye Alırdım BAZILARINA!

Okey Taşı gibiydin, İstedğim Taşdın; Ama Hep Başkalarındaydın ...

Sevdikleri için ölmeyi gözü almayanların, aldığı soluğun hükmü yoktur...!

Ekonomide büyük düsüs var mal ucuzken askta deger kalmadi..

Canımı yakacak kadar cesareti olanın, Sonuçlarına katlanacak kadar gücü olmalı..!

Kral Oldunuz Tacınız Yok Prens Oldunuz Atınız Yok, Mafya Oldunuz Silahınız Yok, Bari Adam Olunda Şerefiniz Olsun ...

Gözlerde ihanet varsa; Sözlerde Sadakat Aranmaz..!

Dost Kavgada, Aşık Vedada Belli Olur..
 
Eski 26 Şubat 2026, 10:28   #8
Çevrimdışı
Polina
Çevrimdışı
VêlLhâSılL-ı KêlLâM..!
Polina Kullanıcısının Avatarı

Varsayılan Yanıt: Güzel - Sözler - Anlamlı - Sözler

İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Yazmak tarzım değil, Ben sadece Çizerim..!

Bazılarının kardeşim deyişi; Bir fahişenin yapma deyişi kadar sahtedir..!

Hangi limana demir attıysak, g.t. başı oynadı martıların...

Hadi bu gece kaybettiklerimize içelim! Ben sana içeyim, Sen şerefine...

Öleceğiz bir gün gömecekler! Bir kaç gün övecekler, Sonra kalan malı bölecekler. Hatta memnun kalmayıp sövecekler...

Ooooo, giymişsin ''Şerefsizliği'' yine üstüne!!! Hep söylüyorum, bu kadar şık olmana gerek yok diye...

Tam diz çöktürecektim 2 hecelik adına, Paşam! Şiir yazılmaz dediler 3 kuruşluk kadına !

hayat başladıgı yerde biter! ebe tokatı nereye atarsa, imam pamugu oraya tıkar..!

Başkalarına müsaitsen, Beni meşgul etme..!

Belki hokabaz sihirbaz deyilis ama cok şey kaybettik...

Biz kimsenin canınını yakmadık! Onlar bizim ateş olduğumuzu bilerek geldiler...

Dostunu da, düşmanını da kendin seçtiğin zaman Güçlüsündür..

Tilkiyi canından eden parlak postudur, İnsanı canından eden Kahpe Dostudur..!

Şerefsizliğin son moda olduğunu bilirdim de, Senin modayı bu kadar yakından takip ettiğini bilmezdim..!

Hani Diyolarya Bir Konuşsam Derinden, Dağlar Oynar Yerinden Diye.. Bizde Öyle Değil, Biz Bir Konusuruz Derinden , Kimse Kalkamaz Yerinden !! ...

Hiç Kimse Vazgeçilmez Değildir Vazgeçtiklerim Bunu İyi Bilir...

Üstümü boşuna Arama memuR amcaa, Herşey KafaMDa... !

Oyuncagın bile bir gururu var. HAketmedigi şekilde oynarsan kırılır! Diyecegim o ki küçügüm; Büyüme! Seninde kalbin kırılır...

VARSİN YINE SEREFE DIYE KALKSİN KADEHLER BOŞKOY BEN HEP SENIN ŞEREFSIZLIGINE KADEH KALDİRİYORUM!

Annen Sorarsa Eğer 'Kirli Neyin Var' Diye ; 'ŞEREFİM' Diyeceksin Unutma . . !

bir ambulansın siren sesi gibiydi gidişin, yol vermekten başka çarem yoktu güzelim..

Hani Benden Daha Güzelini Bulamazsın Demiştin Ya , Buldum İşte Kafamın Güzelliği Sana Bin Çeker . . !

Hakim bey bunuda yaz; "Umuda kelepçe vurulmaz!"

Hayat bize hiç yeşil ışık yakmadı; Sıkıntı yok , bizde zaten Kırmızı'da hiç durmadık . . !!

Dıyorkı sana Baglanmaktan korkuyorum, bende dedımkı tamam ozaman tasmanı cıkartımde gıt

Şerefin kadar konuş desem sonsuza dek susacak insanLar tanıyorum!
 
Eski 26 Şubat 2026, 10:28   #9
Çevrimdışı
Polina
Çevrimdışı
VêlLhâSılL-ı KêlLâM..!
Polina Kullanıcısının Avatarı

Varsayılan Yanıt: Güzel - Sözler - Anlamlı - Sözler

İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Buda sana kapak olsun tarzında on numara beş yıldız koyucu sözler

Vazgeçiyorum… Sıkıldım ben artık bu oyunlardan, bu sevgi nedir bilmez insanlardan

Sevgiye Sınır.DostLuğa Fiat bicmedik Sevdayı Cepte DeğiL Aşkı Yürekte arıyorum.

Suskunluğuma bakıpta seni unuttum sanma,şu dünyada özlediğim biri

Kimse ßir $eyler İma £tmesin, Kininiz Varsa Suratıma Kusun, Kusamıosanız Susun.!!

bırakıp giden bir gun dönmek ister !! bırak dönsün ne kaybettiğini görsün…

Özür dilemek de basittir, kalp kırmak da… Ancak ikisi arasındaki enerji çok farklıdır; birisi fetheder, birisi zulmeder

Bir Kere Gittin Ya Artık Bin Kere Dönsende Boş Sen Bende Bittin Artık Ömrünce Sevsende Boş

Hani çok su verince ölürmüş ya çiçekler, Birisinide çok sevince bırakıp gidiyormuş meğer…

Arkanı dönmeyi başarabildiğin rüzgarlara; Yüzünü döndüğünde nefessiz kalacaksın!!

Dönüp bi an geçmişi anımsadığında canın çok acır.. Ama nafile Geçmiş olsun lafı binlerce kez kulaklarında yankılanır…

Anlamı Yok Doğan Hergüne Lanet Bu cocuk Sensiz Yapamadı AFFET

Herzaman seninleyim dediğin gün bile yanımda yoktun

Eski sevgiliyle barışınca,Kaldığınız yerden değil,Kandığınız yerden devam edersiniz ancak.

varsa oda sensin.Yanımda olmasan bile yüreğimde hep benimlesin.Unutulmayacak kadar değerlisin…

Laftan anlamayan insanların üstüne basıp Bak Üstüne basa basa söylüyorum diyesim var

Sen Benim Hem var oluş ; Hemde Yok Oluş Sebebimsin .

Beni bos bir kutu farzet,icimi ise sevginle donat.

Haketmeyen sevgilinin uğruna, Göze aldığın Kahır ve çektiğin Sabır; sonunda ellerinden, varolan sevginide alır.. Gençliğinide..!

Erkek senin gibi manitam olsun 10 milyar borcum olsun bee.. Kız : napayım ben seni o kadar borçla gerizekalı.

Kimse bize masal anlatmasın… Çocukkende dinlemezdik..! Seviliyorsak gurur duyarız.. Sevilmiyorsak saygı duyarız…
 
Eski 26 Şubat 2026, 10:29   #10
Çevrimdışı
Polina
Çevrimdışı
VêlLhâSılL-ı KêlLâM..!
Polina Kullanıcısının Avatarı

Varsayılan Yanıt: Güzel - Sözler - Anlamlı - Sözler

İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Hayata küstüğüm felan yok. Sadece muhattap olmuyorum..! O kadar !

"Geçer elbet efendim… Bazısı teğet geçer, bazısı deler geçer, bazısı deşer geçer, bazısı parçalar geçer ama mutlaka geçer..."

"Defol git" desen, "Ne zaman döneyim abi" diyecek insanlar var şu hayatta..

Topuklu ayakkabı giyinince kendini fıstık gibi sanan kızlar; o topukluları çıkarınca da yer fıstığına benziyosunuz

Kendi çocuklarının yemediği halt kalmadığında görmezden gelip, sizin tek hatanızda ortalığı ayağa kaldıranlara "Akraba" denir..

Gönlü yeten sever, cesareti olan söyler, saygısı olan dinler, anlayışı olan bekler...

Eşeğin eşeklik yapması; eşeğin adamlığıdır! Adamın eşeklik yapmasıdır asıl eşeklik olan...

Sahte dost “Sabun” gibidir; Elini yüzünü temizler ayağını kaydırır.

Nankör insan, her şeyin fiyatını bilen fakat hiçbir şeyin değerini bilmeyen kimsedir.

İnsanların kötü olduklarını görmek beni şaşırtmıyor, ama bu yüzden hiç utanmadıklarını görünce hayretler içerisinde kalıyorum.

Yüksekten düşenin parçası bulunur da, gönülden düşenin parçası bulunmaz (Hz.Mevlana)

İt diye aşağılanan hayvanın dostluğu; dost sandığınız insanların hayvanlığından daha iyidir.

Bazılarını affedecek kadar olgun, ama tekrar güvenecek kadar aptal değilim.

Tilkiyi canından eden parlak postudur, İnsanı canından eden Kahpe Dostudur..!

Ayaküstü sohbet ediyorduk; 'şuanda nerede olmak isterdin?' dedi; 'Umurunda' dedim... Sustuk...

Neymiş efendim kırılmış.. Ben geldiğimde çatlaktın zaten. Bana b.k atma lütfen.

Beni soğuk bulanlar, ısıtamayanlardı!

Overlok makinası bile ayağıma geliyorken; sen neyin tribindesin?

Kadının önüne Dünya'yı sersen; ”-Şu tarafa sersek daha iyi olmaz mıydı?'” der.

Kendini çok yükseklerde görenlere gülüp geçiyorum. Eğilipte inemiyorum seviyelerine haberleri yok.

Adam olana saygım sonsuz, ama kıvırana para takarım.
 
  

Yer İmleri


Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 19 (0 üye ve 19 konuk)
 

Yayınlama Kuralları


Forum saati GMT +3 olarak ayarlanmıştır. Şu an saat: 21:04

Forum
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.
IRCdForum.Net, lisanslı vBulletin® kullanmaktadır.
Yasal Uyarı
IRCdForum.Net; 5651 sayılı kanuna göre yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Dolayısıyla forumdaki içeriklerden ilgili içeriği paylaşan üyeler sorumludur. Hukuka aykırı içerik bildirimleri için İLETİŞİM linkinden bildirim gönderebilirsiniz.


güzel hosting

IRCdForum.Net; altyapı gücünü Güzel Hosting'den alır.