![]() |
|
|
|
|
||
![]()
__________________
Çıkarır ayakkabımı onun beynini yararım.
-SS |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Şık
|
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
İçime sinmedi
__________________
|
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Evde ne bulduysa giymiş. Rüküş.
__________________
İstemem! Eksik olsun! Tahtlarınız, şanınız, sahte zaferleriniz! Bir tek onurum yeter bana Yalnız ölsem de eğilmem asla!
|
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Olmamış
__________________
|
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Çok şik.
__________________
Atatürk, koca bir fikirdir. Kıt kafalara sığmaz.
|
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Leopar desen kim giyerse giysin net rüküştür, ötesidir.
__________________
------------------------------------------------------
“İnançlarınız sizi iyi bir insan yapmaz, davranışlarınız yapar.” ------------------------------------------------------ |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Çantasını dün favorilere eklemiştim alayım diye : ) etek konusunda kararsız kaldım bu kadar leopar desen bana fazla detaylarda belllki olabilir. Onun dışında şık..
|
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Çanta Küçük değil mi? Bavul olsa daha güzel olurdu
|
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Beyaz sweat ve üzerine siyah deri çeket güzel olmuş.
Leopar deseni tayt harici hep beğenmişimdir. Bu da güzel durmuş. Sadece Daha küçük bir çanta tercih edilebilirdi. Beğendim. Artı olarak saç stilini de çok sevdim. |
||
| Yer İmleri |
| Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 konuk) | |
|
|