![]() |
|
|||||||
| Tebrik ve Kutlamalar Özel günler (örneğin milli ve dini bayramlar) için kutlama ve tebrik konularını oluşturabileceğiniz bölüm. |
|
|
Konu Araçları |
|
|
|
|
||
![]() Konuyu benden önce @[Only registered and activated users can see links. ] açar diye çok korktum ve bu saatte kalktım. İyi ki doğdun, iyi ki varsın... Doğum günün kutlu olsun. @[Only registered and activated users can see links. ]
__________________
İstemem! Eksik olsun! Tahtlarınız, şanınız, sahte zaferleriniz! Bir tek onurum yeter bana Yalnız ölsem de eğilmem asla!
|
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Mutlu yıllar
__________________
Çıkarır ayakkabımı onun beynini yararım.
-SS |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz. |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz. |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz. |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
dgko.
|
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz. |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Sen o kadar yazdığına dua et. Bazen üşeniyor, hiç yazmıyor. Geçen yıl benim doğum günümde öyle yapmıştı. Bir de kendi forumuydu bak düşün. Gerçi bura da benim olduğu kadar Efta'nın da işte. Yani o olay bence nirvanadır. Üşendin de mi yazmadın demiştim, aynen demişti.
__________________
![]() |
||
|
|
|||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz. Alıntı:
Düzeltmemiş hatasını birde 🥹 |
|||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Hepi börtdey
__________________
|
||
| Yer İmleri |
| Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 konuk) | |
|
|