IRCdForum.Net  

Ana Sayfa

Geri Git   IRCdForum.Net > Üyelere Özel > Üye Günlüğü

Üye Günlüğü Günlük tadında, kişisel sayfalarınızı oluşturabileceğiniz bölüm.


uuU1j33³ğ6akhı6000000ikimilyar

Günlük tadında, kişisel sayfalarınızı oluşturabileceğiniz bölüm.


Kullanıcı Etiket Listesi

97Beğeniler

  
 
LinkBack Konu Araçları Görünüm Modları
Eski 03 Nisan 2026, 23:17   #1
Çevrimiçi
Eftamintokoftiden
Çevrimiçi
la vida no es justa
Eftamintokoftiden Kullanıcısının Avatarı

Varsayılan uuU1j33³ğ6akhı6000000ikimilyar


[Only registered and activated users can see links. ]

Bir şeyi bir kere yapan, bir daha yapar. Bir şeyi başkasına yapan, sana da yapar.
 
Eski 28 Mayıs 2026, 23:13   #2
Çevrimiçi
Eftamintokoftiden
Çevrimiçi
la vida no es justa
Eftamintokoftiden Kullanıcısının Avatarı

Varsayılan Yanıt: uuU1j33³ğ6akhı6000000ikimilyar

İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.


Let me tell you something you already know. The world ain’t all sunshine and rainbows. It’s a very mean and nasty place and I don’t care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain’t about how hard ya hit. It’s about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That’s how winning is done! Now if you know what you’re worth then go out and get what you’re worth. But ya gotta be willing to take the hits, and not pointing fingers saying you ain’t where you wanna be because of him, or her, or anybody! Cowards do that and that ain’t you! You’re better than that!
 
Eski 28 Mayıs 2026, 23:13   #3
Çevrimiçi
Eftamintokoftiden
Çevrimiçi
la vida no es justa
Eftamintokoftiden Kullanıcısının Avatarı

Varsayılan Yanıt: uuU1j33³ğ6akhı6000000ikimilyar

İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.


Şunu iyi bilin ki; gösteriş budalası insanlardan, gösterişli laflardan, gösterişin kendisinden hiç hoşlanmam! Bu, bir…
Kibirden, kendini beğenmişlikten, “Bütün bu dağları ben yarattım” havalarından, süslü kişiliklerden nefret ederim! Bu, iki…
Yalakalardan, yalakalıktan, yalakaca edilmiş laflardan ve davranışlardan da nefret ederim! Bu, üç…
Dördüncüsü… Gerçeği, içtenliği ve samimiyeti çok severim. Ve Dostoyevski’nin dediği gibi; gerçeğin, her şeyin üstünde, zavallı egoların bile üstünde tutulmasını isterim.
Daha ne söyleyecektim?
Heh..
Bu dünyada hayal kırıklığı yaşamadan hayallerine ulaşamıyorsun. O kırıklıklar senin yolunu oluşturuyor aslında, parçaların üstüne basa basa gidiyorsun.. Aksi gibi insan da en çok olduğu yeri sevmiyor. (güzel demişler.)

Hayatta bazen kazanmak için kaybetmek gerekir ama ne kadar kaybetmem gerektiğini öğrenmeme daha var. Boşuna demedik, “Hayatı boyunca kaybetmeyen adamım. Olur ya bir gün ölürsem, benden bahsederken sakın ha ''hayatını kaybetti'' demeyin. Eğer ölmüşsem hayatımı kaybetmemişimdir aksine ölümü kazanmışımdır.”

 
Eski 28 Mayıs 2026, 23:14   #4
Çevrimiçi
Eftamintokoftiden
Çevrimiçi
la vida no es justa
Eftamintokoftiden Kullanıcısının Avatarı

Varsayılan Yanıt: uuU1j33³ğ6akhı6000000ikimilyar

İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.



Uyku düzeni yok. İş iş iş. Sabahtan akşama kadar bir şeyleri düşün.. Ülke sorunları.. Saçma sapan hayat. Sinir stres.
Problemler falan derken her gün aynı l*n.. B*mb*k bir döngüye girdik çıkamıyoruz. Aylardır aynı günün sabahına uyanıyorum.
Bir şeyler doğru değil ama doğru olmayan şeyin ne olduğunu bile bilmiyormuşum gibi..

[Only registered and activated users can see links. ]
 
Eski 28 Mayıs 2026, 23:15   #5
Çevrimiçi
Eftamintokoftiden
Çevrimiçi
la vida no es justa
Eftamintokoftiden Kullanıcısının Avatarı

Varsayılan Yanıt: uuU1j33³ğ6akhı6000000ikimilyar

İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.


Ağlamak nedir, gülümsemek nedir?
Üzülmek nedir ve sevinmek nedir?
Bilinmek nedir, bilinmemek nedir?
Doğrusunu isterseniz hatırlamıyorum.

SS.
 
Eski 28 Mayıs 2026, 23:16   #6
Çevrimiçi
Eftamintokoftiden
Çevrimiçi
la vida no es justa
Eftamintokoftiden Kullanıcısının Avatarı

Varsayılan Yanıt: uuU1j33³ğ6akhı6000000ikimilyar

İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.



Ne yapmak gerek peki?

Sağlam bir arka mı bulmalıyım?
Onu mu bellemeliyim?
Bir ağaç gövdesine dolanan sarmaşık gibi
Önünde eğilerek efendimiz sanmak mı?
Bilek gücü yerine dolanla tırmanmak mı?
İstemem!

Sonradan görmelere övgüler mi yazmalıyım?
Bir bakanın yüzünü güldürmek için biraz şaklabanlık edip,
Taklalar mı atmalıyım?
İstemem! Eksik olsun!

Her sabah kahvaltıda kurbağa mı yemeli?
Sabah akşam dolaşıp pabuç mu eskitmeli?
Onun bunun önünde hep boyun mu eğmeli?
İstemem! Eksik olsun böyle bir şöhret!
Eksik olsun!

Ciğeri beş para etmezlere mi “yetenekli” demeli?
Eleştiriden mi çekinmeli?
İstemem!
İstemem! Eksik olsun!

Dünyaya kendi gözlerinle bakmak.
Ne ün peşinde olmak, para pul düşünmek,
Başarıyı alnının teriyle elde edebilmek.

Demek istediğim asalak bir sarmaşık olma sakın.
Varsın boyun olmasın bir söğütünki kadar.
Yaprakların bulutlara erişmezse bir zararın mı var?

Cyrano De Bergerac
[Only registered and activated users can see links. ]
 
Eski 28 Mayıs 2026, 23:18   #7
Çevrimiçi
Eftamintokoftiden
Çevrimiçi
la vida no es justa
Eftamintokoftiden Kullanıcısının Avatarı

Varsayılan Yanıt: uuU1j33³ğ6akhı6000000ikimilyar

İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.


Ormanları bitmiş, doğası ölmüş bir memleket. Kültürü yaratıcılığını yitirdi yitirecek. Gelenekleri, sağlam görenekleri yozlaşıyor. Herkes bir umutsuzluk içinde. Umudunu ve sevgisini yitirmiş. Çıkar yolu bulanlar bile bir vurdumduymazlığa vurmuşlar kendilerini.

[Only registered and activated users can see links. ]
 
Eski 28 Mayıs 2026, 23:19   #8
Çevrimiçi
Eftamintokoftiden
Çevrimiçi
la vida no es justa
Eftamintokoftiden Kullanıcısının Avatarı

Varsayılan Yanıt: uuU1j33³ğ6akhı6000000ikimilyar

İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.


Sen itiraf edene dek gerçeği
Bilmiyormuş gibi davranacağım
Sırlarını saklıyor dudakların
Onlardan da uzak duracağım

[Only registered and activated users can see links. ]
 
Eski 28 Mayıs 2026, 23:19   #9
Çevrimiçi
Eftamintokoftiden
Çevrimiçi
la vida no es justa
Eftamintokoftiden Kullanıcısının Avatarı

Varsayılan Yanıt: uuU1j33³ğ6akhı6000000ikimilyar

İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.


Beni benden öğren, herkese aynı değilim.. (N.H.R)

[Only registered and activated users can see links. ]
 
Eski 28 Mayıs 2026, 23:20   #10
Çevrimiçi
Eftamintokoftiden
Çevrimiçi
la vida no es justa
Eftamintokoftiden Kullanıcısının Avatarı

Varsayılan Yanıt: uuU1j33³ğ6akhı6000000ikimilyar

İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.


Hiçbir zaman anlamadı insanoğlu
Dünya birine kalacak olsaydı Süleyman’a kalırdı
Ölüm satın alınsaydı Nemrut tutar alırdı
Çıkmadık canlara derman bulurdu
Lokman Hekim ölmedi mi?
Bu yüzden hiç korkmadık biz
Umudumuz hep Allah’tandı.
Derdimize yüksel dedik, istediğin kadar yüksel!
Nasıl olsa geçmeyecek misin?
Zalimlere güçlen dedik, dilediğin kadar güçlen!
Nasıl olsa düşmeyecek misin?
Öyle oldu, olacak.
Bu dünya iyiyle kötünün arasında bir yerde
Ama günü geldiğinde iyilerden taraf olacak.
(İ.D)
 
  

Yer İmleri


Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 konuk)
 

Yayınlama Kuralları


Forum saati GMT +3 olarak ayarlanmıştır. Şu an saat: 11:14

Forum
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.
IRCdForum.Net, lisanslı vBulletin® kullanmaktadır.
Yasal Uyarı
IRCdForum.Net; 5651 sayılı kanuna göre yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Dolayısıyla forumdaki içeriklerden ilgili içeriği paylaşan üyeler sorumludur. Hukuka aykırı içerik bildirimleri için İLETİŞİM linkinden bildirim gönderebilirsiniz.


güzel hosting

IRCdForum.Net; altyapı gücünü Güzel Hosting'den alır.