![]() |
|
|||||||
| Günün Köşesi Buradan günün köşesine ulaşabilirsiniz. |
|
|
Konu Araçları |
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
içme, ilk yudumda zehirler seni
bahtın kadehime döktüğü şarap. her akşam koynunda uyutur beni, her sabah alnımdan öper ızdırap. sen, yirmi yaşında bir baharsın ki gölgende neş'enin rüzgârı eser. düşünen alnımda benim her çizgi baharı olmayan bir kışa benzer sana ufuklar “gel! ” diye bağırır, ellerinde çiçek haykırarak seni gür sesiyle hayat çağırır, beni de çiğneyip geçtiğin toprak...
__________________
içimdeki piç... beni bırakma hiç |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
çünkü hiçbir kelebek
tek başına yaşamaz sevdasını, severken hiçbir böcek hiçbir kuş yalnız değildir; ölümdür yaşanan tek başına, aşk iki kişiliktir. ataol behramoğlu
__________________
içimdeki piç... beni bırakma hiç |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
şimdi sen kalkıp gidiyorsun. git.
gözlerin durur mu onlar da gidiyorlar. gitsinler. oysa ben senin gözlerinsiz edemem bilirsin oysa allah bilir bugün iyi uyanmıştık sevgiyeydi ilk acılısı gözlerimizin sırf onaydı bir kuş konmuş parmaklarıma uzun uzun ötmüştü bir sevişmek gelmiş bir daha gitmemişti yoktu dünlerde evvelsi günlerdeki yoksulluğumuz sanki hiç olmamıştı oysa kalbim işte şuracıkta çarpıyordu şurda senin gözlerindeki bakımsız mavi, güzel laflı istanbullar şurda da etin çoğalıyordu dokundukça lafların dünyaların öyle düzeltici öyle yerine getiriciydi ki sevmek ki karaköy köprüsüne yağmur yağarken bıraksalar gökyüzü kendini ikiye bölecekti çünkü iki kişiydik oysa bir bardak su yetiyordu saçlarını ıslatmaya bir dilim ekmeğin bir iki zeytinin başınaydı doymamız seni bir kere öpsem ikinin hatırı kalıyordu iki kere öpeyim desem uçun boynu bükük yüzünün bitip vücudunun başladığı yerde memelerin vardı memelerin kahramandı sonra sonrası iyilik güzellik.
__________________
içimdeki piç... beni bırakma hiç |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
hesap kesilmişdir öyle hesap ki,
bilmek derde çare olmuyor gör ki. yok mu değiştirecek bir adem ki? insanlık yangın yeri, sen seyreyle. insanlar bozulmuş çürümüş eti, pis kokuları yaktı genzimizi. kalpler kor olmuş da pas tutmuş içi, gönüller yangın yeri, sen seyreyle. terazi şaşmış, bil düzen bozulmuş, güven mi kaldı hainler hep yormuş. boş tenekeler ortalığa dolmuş, dolular sesi kesmiş, sen seyreyle. bir baktım karalar ak aklar kara, at izi, it izine karışmış ya! şimdi pirinci taşlardan ayıkla. iyiler sus pus olmuş, sen seyreyle. umut kayıpmış kimlerin elinde? yoksa afyon mu bu da beyinlerde? umut der ki, bir adım at kalplere, taze baharlar gelsin sen seyreyle...
__________________
içimdeki piç... beni bırakma hiç |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
sana ilk seslenişim değil bu;
ama ilk farkedişin olabilir: can çekişimi. sarılmamız lazım, sevgili! suya bakmakla susuzluğum geçmiyor. cenazeler birikiyor içimde, varlığımı ince ince linç ediyor yokluğun... sen arkanda ceset bıraktığının farkında bile değilsin… arkasına sığındığın perdenin önündeki mi sensin, kimsenin bilmediği hayatına dahil edip tek bilene mi gerçeksin? herkesten tek gizlediğin, gerçek yüzünün dışında, gerçek kimliğinin dışında, küçük ayak serçe parmağın mıydı sadece… neler biriktirdin bu geçen zamanın içinde, içinde? bildiğim ve bilmediğim… sarılmamız lazım, sevgilim… hiç konuşmadan, söylemeden ve söylenmeden… suya bakmakla susuzluğum geçmiyor…
__________________
içimdeki piç... beni bırakma hiç |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
hep geceye mi bırakacağız
biraz da güne bırakalım... beni bu güzel havalar mahvetti, böyle havada istifa ettim evkaftaki memuriyetimden. tütüne böyle havada alıştım, böyle havada aşık oldum; eve ekmekle tuz götürmeyi böyle havalarda unuttum; şiir yazma hastalığım hep böyle havalarda nüksetti; beni bu güzel havalar mahvetti.
__________________
içimdeki piç... beni bırakma hiç |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
oydu bir bakışta tanıdım onu
kuşlar bakımından uçarı çocuk tutumuyla beklenmedik uzatmış ay aydınlık karanlığıma nerden uzatmışsa tenha boynunu dünyanın en güzel kadını oydu saçlarını tarasa baştan başa rumeli otursa ama hiç oturmaz ki kan kadını rüzgardı atların hep andım ne yaşanır olduğunu en çok neresi mi ağzıydı elbet bütün duyarlıklara ayarlı öpüşlerin türlüsünden elhamra sınırsız denizinde çarşafların bir gider bir gelirdi işlek ağzı ah şimdi benim gözlerim bir ağlamaktı tutturmuş gidiyor bir kadın gömleği üstümde günün maviliği ondan gecenin horozu ondan
__________________
içimdeki piç... beni bırakma hiç |
||
| Yer İmleri |
| Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 2 (0 üye ve 2 konuk) | |
|
|