![]() |
|
|||||||
| IRCdForum Anketleri Bu bölümde anketler düzenleyebilir; halihazırda oluşturulmuş anket konularını oylayabilir ve ekstra yorumlayabilirsiniz. |
| Anket Sonuçlarını Görüntüle: Yemek yapmayı mı yoksa yemeyi mi daha çok seversin? | |||
| Yemek yapmayı |
|
2 | 50.00% |
| Yemek yemeyi |
|
2 | 50.00% |
| Oy Verenler: 4. Bu ankete oy veremezsiniz | |||
|
|
Konu Araçları |
|
|
||
Yemek yapmayı mı yoksa yemeyi mi daha çok seversin?
|
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
ikisinide
|
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
İkisini de seviyorum. Yemek yapmak bazen terapi gibi yemek yemek de tedavi gibi oluyor.
|
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
İkisinde favorimdir yalnız temizlik konusunda iddialı değilim
|
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Tabi ki yemeyi
__________________
Çıkarır ayakkabımı onun beynini yararım.
-SS |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Yapmayı daha çok seviyorum
__________________
![]() |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Yemeyi:d hoş ben yaşamak için yiyenlerdenim
|
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
yapmayı
hele hele kalabalık gruplara yapmayı çok seviyorum
__________________
içimdeki piç... beni bırakma hiç |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Yemeyi severim. Yapmaktan da pek hazzetmem. Ama yapınca güzel olduğunu söylerler.
__________________
![]() |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Her ikisini de.
__________________
Atatürk, koca bir fikirdir. Kıt kafalara sığmaz.
|
||
| Yer İmleri |
| Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 konuk) | |
|
|