![]() |
|
|||||||
| IRCdForum Soruyor! Mevcut konulardaki soruları yanıtlayarak forum içi etkileşimi artırabilir ve kendinizden bir şeyler katabilirsiniz. |
|
|
Konu Araçları |
|
|
||
Nicklerinizin Hikâyesi? |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Kızımın ismi
|
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
İsmim
|
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
arkadaşlarımın bana aralıksız söyledikleri kelime
__________________
içimdeki piç... beni bırakma hiç |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Regular expression'ın kısaltması. Birçok programlama dilinde Regex/Regexp vardır. İlk kod yazmaya başladığım dönemlerde mIRC Scripting sayesinde hayatıma girmiş, benimle bütünleşmiştir. Türkçeye çevirmek gerekirse düzenli ifadeler anlamına gelir. Biraz simetri takıntımın olmasıyla da kendimle bütünleştirmiş olabilirim. @Cry hatırlar, eskiden benim veritabanlarımdan üyelik silinince fıttırıyordum son üyeyle userID tutmuyor diye. Biraz simetri konusunda törpülendim sanırım, öyle şeyleri epeydir çok sallamıyorum.
__________________
![]() |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
2000lerin başında mynet sohbete giriyordum. Farklı kullacı adları denedim. O dönem bende Pentagram hayranlığı başladı. Grubun yurt dışı çalışmalarında kullandığı isim olan Mezarkabul’ü kullanmaya başladım. 2005 yılında ilk üye olduğum forumda başka bir kullanıcı adı kullandım. 2006 da başka bir forumda İlk defa Mezarkabul kullandım. Sonra uzun süre Almora kullanıcı adını tercih ettim. Sanırım son 8 yıldır aralıksız Mezarkabul kullanıyorum.
__________________
İstemem! Eksik olsun! Tahtlarınız, şanınız, sahte zaferleriniz! Bir tek onurum yeter bana Yalnız ölsem de eğilmem asla!
|
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Anlamı yok . Tamamen spontane ..
|
||
|
|
|||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz. Alıntı:
Dediğim gibi benim FD zamanında Qasem tayfadan ablalardan biri de senden bahsederken mezarcı diyordu.
__________________
![]() |
|||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Almora’ya mı geçsem acaba? Forumda bunun için anket açasım var.
__________________
İstemem! Eksik olsun! Tahtlarınız, şanınız, sahte zaferleriniz! Bir tek onurum yeter bana Yalnız ölsem de eğilmem asla!
|
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
@Beatrice de kendine nick arıyordu, kendi forumunda bunun için anket açmıştı. Troll bir alternatif de olsun diye şıklara "Neyse tecrübe oldu" diye bişi eklemişti, tahmin et ne oldu? O seçenek birinci oldu.
Neyse ki yapma Beat, etme Beat diye diye son anda durdurabildik.
__________________
![]() |
||
| Yer İmleri |
| Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 3 (0 üye ve 3 konuk) | |
| Konu Araçları | |
| Görünüm Modları | |
|
|