![]() |
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
O kural yüzünden kaç paça toz olmuştur acaba?
__________________
İstemem! Eksik olsun! Tahtlarınız, şanınız, sahte zaferleriniz! Bir tek onurum yeter bana Yalnız ölsem de eğilmem asla!
|
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Ben beğenmedim ))) pantolon çok kötü
|
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
oha denim çok güzel nerden almış acaba link var mı xksjsks güzel bu arada günümüze uygun ve olması gerektiği gibi.
|
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz. |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Nasıl bir paça o öyle. 4 tane ben girerim
.İyicene saçmalamışlar. Şunu giyende akıl yoktur. ++ İspanyol paça demişsiniz ama bu bildiğin süpürge paça .
__________________
------------------------------------------------------
“İnançlarınız sizi iyi bir insan yapmaz, davranışlarınız yapar.” ------------------------------------------------------ |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Boy uzun olunca, özellikle bacak boyu ispanyol paca çok kötü durmuyor bence.
Ben beğendim.
__________________
Atatürk, koca bir fikirdir. Kıt kafalara sığmaz.
|
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Düelloya çıkmış kovboy gibi..
|
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Bu güzelim diye dışarı çıktıysa taş atın olur mu görenler
|
||
| Yer İmleri |
| Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 konuk) | |
|
|