IRCdForum.Net  

Ana Sayfa

Geri Git   IRCdForum.Net > Genel Bilgiler > Kadınca > Şık mı? Rüküş mü?


Şık mı Rüküş mü - 52


Kullanıcı Etiket Listesi
Astrea, Baby, Beatrice, BerduŞ, Damla, eclipse, eFe, Ela, EsRa, Han, hasnicktir, jeSt, Kadirşinas, Kaf Dağı, rainbow6, Regex, Roman, sihirbaz, Siyah, ZenithinkeR

22Beğeniler

  
 
LinkBack Konu Araçları Görünüm Modları
Eski 28 Nisan 2026, 00:53   #11
Çevrimiçi
Damla
Çevrimiçi
Damla
Damla Kullanıcısının Avatarı

Varsayılan Yanıt: Şık mı Rüküş mü - 52

İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Beğenmedim.
__________________
Atatürk, koca bir fikirdir. Kıt kafalara sığmaz.
 
Eski 28 Nisan 2026, 01:29   #12
Çevrimdışı
Roman
Çevrimdışı
Roman Kullanıcısının Avatarı

Varsayılan Yanıt: Şık mı Rüküş mü - 52

İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Gayet sıradan,klasik, abartılmamış günlük giyim için ideal bir seçim olmuş.
Beğendim ben.
 
Eski 28 Nisan 2026, 09:26   #13
Çevrimdışı
jeSt
Çevrimdışı
jeSt Kullanıcısının Avatarı

Varsayılan Yanıt: Şık mı Rüküş mü - 52

İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Bunun neresi kötü )))) ben beğendim
 
Eski 28 Nisan 2026, 09:28   #14
Çevrimdışı
Mezarkabul
Çevrimdışı
Mezarkabul Kullanıcısının Avatarı

Varsayılan Yanıt: Şık mı Rüküş mü - 52

İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Alıntı:
İlk Gönderen jeSt Mesajı Göster
Bunun neresi kötü )))) ben beğendim
Şuraya kadına tül perdeyi elbise diye giydirsem, kötü diyenler "Şık" der.
__________________
İstemem! Eksik olsun!
Tahtlarınız, şanınız, sahte zaferleriniz!
Bir tek onurum yeter bana
Yalnız ölsem de eğilmem asla!
 
Eski 28 Nisan 2026, 09:29   #15
Çevrimdışı
jeSt
Çevrimdışı
jeSt Kullanıcısının Avatarı

Varsayılan Yanıt: Şık mı Rüküş mü - 52

İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Alıntı:
İlk Gönderen Mezarkabul Mesajı Göster
Şuraya kadına tül perdeyi elbise diye giydirsem, kötü diyenler "Şık" der.
Vallahi doğru diyorsun.. ne kadar güzel sade bir tarz olmuş ben klasik adamım Babacan ))) benim için şıklık kendini Bilip giyinendir ))) tualetle sokağamı çıkılır )))
 
Eski 28 Nisan 2026, 14:02   #16
Çevrimiçi
Beatrice
Çevrimiçi
Beatrice Kullanıcısının Avatarı

Varsayılan Yanıt: Şık mı Rüküş mü - 52

İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Görmemiş olayım
 
Eski 28 Nisan 2026, 14:07   #17
Çevrimdışı
Mezarkabul
Çevrimdışı
Mezarkabul Kullanıcısının Avatarı

Varsayılan Yanıt: Şık mı Rüküş mü - 52

İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Alıntı:
İlk Gönderen Beatrice Mesajı Göster
Görmemiş olayım
O tül perdeyi sen mi paylaşmıştın yoksa @[Only registered and activated users can see links. ] mı?
__________________
İstemem! Eksik olsun!
Tahtlarınız, şanınız, sahte zaferleriniz!
Bir tek onurum yeter bana
Yalnız ölsem de eğilmem asla!
 
Eski 28 Nisan 2026, 14:09   #18
Çevrimiçi
Beatrice
Çevrimiçi
Beatrice Kullanıcısının Avatarı

Varsayılan Yanıt: Şık mı Rüküş mü - 52

İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Alıntı:
İlk Gönderen Mezarkabul Mesajı Göster
O tül perdeyi sen mi paylaşmıştın yoksa @[Only registered and activated users can see links. ] mı?
Hatırlamıyorum : )
 
Eski 29 Nisan 2026, 00:33   #19
Çevrimdışı
BerduŞ
Çevrimdışı
BerduŞ Kullanıcısının Avatarı

Varsayılan Yanıt: Şık mı Rüküş mü - 52

İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Reisin yüzünde kombinim olmamış gülüşü adfhkl
 
  

Yer İmleri


Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 konuk)
 

Yayınlama Kuralları


Forum saati GMT +3 olarak ayarlanmıştır. Şu an saat: 12:07

Forum
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.
IRCdForum.Net, lisanslı vBulletin® kullanmaktadır.
Yasal Uyarı
IRCdForum.Net; 5651 sayılı kanuna göre yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Dolayısıyla forumdaki içeriklerden ilgili içeriği paylaşan üyeler sorumludur. Hukuka aykırı içerik bildirimleri için İLETİŞİM linkinden bildirim gönderebilirsiniz.


güzel hosting

IRCdForum.Net; altyapı gücünü Güzel Hosting'den alır.