![]() |
|
|||||||
| Üye Günlüğü Günlük tadında, kişisel sayfalarınızı oluşturabileceğiniz bölüm. |
|
|
Konu Araçları |
|
|
||
Döküyorum içimdeki mısraları Yoksa yine yırtacakmısın Sana yazılan tüm mısraları Yine susacakmısın yoksa kaybolup diyarlaramı gideceksin Söyle bana gönül gözlüm nedir bu kopmalarız Nedir yazamamak Nedir kağıda haykıramamak Sevmeyi istedim Gülmeyi istedim Bunlarla yaşamayı istedim Ben az bişey istiyorum sanıyordum Meğersem herşeyden daha zor ve ağırmış Kaderin cilvesi değil bunlar yıprattığımız duygular Hayata rest çektiğimiz anılar değil mi bunlar Söyle bana hayata damla damla düşen göz yaşlarının Büyük okyanus olduğunu görenlere sesleniyorum Masumduk değil temiz ve sade bir şey istemiştik İşte görüyomusun kader deyip geçiyoruz Aslında kaderi kendi elimizle yaptığımızın farkında olsak Onca şey yerle bir olmaz. Sevgi bir erkeğin kadına değil Sevgi bir kadının erkeğe değil Sevgi dosta da olur sevmek dosta can demekle olur Söyle bana can dost çok mu şey istedim. Fitne fesatın fırtına ile gezdiği bu kainatta Yaşama dil döktüğümüz bu sevda da bir kalemin mürekkebine mi göz diktiler... Unutmayın hep ben diye bir şey yoktur... Biz olmadıkça sen de olamazsın Sen olmadıkça bir bütün olmaz O yüzden kalemin mürekkebini asla kurutmayalım.... Benzer Konular:
|
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz. Oyh oyh yine düştün mü yollara Kader sevdaya mı haykırıyor Sevda hayatı mı kabulleniyor Söyle gönle düşen Bana alaycı bakışlarınla mı yüzleşcektim Yoksa seni tanımayı hep istediğimi mi haykırcaktım Sana döktüğüm mısraları Senin kalemine mi haykırcaktım Ben seni öyle sevdim ki Yüreğe mürekkep eyleyen nağmenin tesirinde kayboldum Akıyordu akşamın serinliğinde düşen gönlüme kor Gecenin yağışlı olduğunun delaletimiydi Söyle bana mürekkebi düşen sel mi akıtsın Seni istediğimi söyledim Sana sevda olmayı istedim Bir dem yüreğimin koruna düştü bir pıhtı ile Kader yüreğe bir çember eyledi Sevda nehrinin hayat bulduğu ahir dünyada Seni isterim seni düşlerim Yaşam denilen kadere inat Bir dem için düştü gönlüme kor kor Ah gönül Vesselamın son bulduğu cümlelerde sakladım Ama hepsi bitmemesi için son bulduğu üç noktada Ama Soruyolar ya seni Ne gönlüme düşen fırtına Ne gönlüme düşen ateşe anlattım ki Yaşam denen bu kahpe bi çareye anlatayım Susan gönle düştü alevin Bir susuz çöle bi çare Kadere el uzanan yüreğe bi çare İşte dostu hatırlattım yine Döktüm içimde olanları ne çare. Vessealam . . |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Suskun nalet bir hayattaydım..
Şimdik Şöyle bakıyorum ki Mutluluk mu / Yalnızlık mı... Sana sorsam kötü olurum canım yanar... |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz. Çok sıkıcı bir gün..! dedi.
- Neden..? dedim. İç çekti.. Sustu.. - "Benim yüzümden mi..? " dedim.... - " Evet.! " dedi. - " Ne yaptım..? " dedim. - " Gözlerini benden bi kez kaçrdın ya. Yetmez mi..? " dedi. Yüreğim Koptu... - " Ölürsem ne olur? " dedim. - " Hiç..! Hayat devam eder..! " dedi. Boynumu eğdim... - " Amin benim için değil..! " dedi. Ürperdim..! Son düzenleyen: Kaf Dağı; 18 Mayıs 2026, 01:00. |
||
| Yer İmleri |
| Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 konuk) | |
| Konu Araçları | |
| Görünüm Modları | |
|
|