![]() |
|
|
||
![]() IRC dunyasinin kaLite odagi, birbirinden kaLiteLi guzeL yurekLi arkadasLar iLe hep beraber buradayiz. InsanLar neden bu kadar hirsLi neden bu kadar zaLim, neden insanLik buyuk baLik kucuk baLigi yutar feLsefesine tesLim oLmus. INSANLIK KAYBOLMUS, nefsinizi adaLet vede vicdaninizin onune gecirmeyin. Forum vede IRC/d ortamLarinda farkLi kuLtur, farkLi uLke, farkLi yasam, farkLi hayat, farkLi kisiLikLi oLan erkek vede bayanLar iLe tanismak gercekten cok hos, dogaLLik ve samimiyet cok onemLi kiiii zaten yapmacik kisiLikLer aninda anLasiLiyor. Hayat ne sohbet siteLerinden ibaret nede forumLardan ibaret, bu tur pLatformLar reeL hayatimizdan kaLan zamanimiz oLunca, sohbet etmek, egLenmek, vakit oLdurmek icin takiLdigimiz yerLer oLmaLi, bir cocugumuz icin bu sekiL zaten. ReeL hayatinizda yaninizdaki kisi vede kisiLere deger verin, kirmayin. Durup, durup sevdiginizi soLeyin, ozeL hissettirin. En ufak bir seyde bitti demeyin, agLatmayin, uzmeyin Lutfen. Neden mi, cunku oLumun saati yok. OLumu her an akLimizdan cikarmamaLiyiz, erteLenmis bir aiLe ziyaretiniz var ise gidin ziyaret edin. Iste bu tarz ortamLardada ayni sekiL daranmaLiyiz, beLki son gorusumuz, son yazisimiz, son sariLisimiz dimi bunu ise sadece ALLAH biLir. BeLki bu son makaLem oLur, beLki sizin son okumaniz OLur, beLki iLe hayat yurumez. Nasipte ne var ise o geLiyor basa. BeLkiLeri keskeLeri ataLim, yuregimiz guzeL oLur ise, sozumuz de guzeL oLur, yoLumuzda guzeL olur, sonumuz da guzeL oLur insALLAH. Kimse kimseden farkLi degiL, tek farkLi yonumuz insanLigimiz, her ne yapiyor isek yapaLim faydasida zararida iLk once kendimize. Dostuna küsen düşmanı ile yatıp kalkıyor. Menfati biten masadan kalkıyor. Çekemeyen arkandan konuşuyor. Yaşanmamışlar Yaşanmış gibi anlatılyor. Herkes herkesle çok samimi, Ama kimse birbirini sevmiyor.(Anonim) "Kimse, kimseyi sevmek zorunda değildir, ama hepimiz birbirimize saygı duymak zorundayız" der Saramago. Dostoyevski de “Bir fikir ayrılığına rağmen karşındakine saygı duyabiliyorsan, insan olmuşsun demektir.” diye ekler. Birbirimizi sevmek zorunda degiLiz fakat saygi duymak zorundayiz iste farkimiz tarzimiz IRCdforumda oLmamiz. BiLgi payLastikca guzeLdir, cikarsiz menfaatsiz, isi bitene kadar degiL, nefsi tatmin oLana kadar degiL, emege saygindan burada oLana, TUM YONETIME, TUM SUNUCU SAHIPLERINE, TUM RADYO PROGRAMCI ARKADASLARA, TUM UYELERE, emekLeriniz icin varLiginiz icin sonsuz tesekkurLer
![]() |
||
| Yer İmleri |
| Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 konuk) | |
|
|