![]() |
|
|||||||
| IRCdForum Soruyor! Mevcut konulardaki soruları yanıtlayarak forum içi etkileşimi artırabilir ve kendinizden bir şeyler katabilirsiniz. |
|
|
Konu Araçları |
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz. Alıntı:
__________________
İstemem! Eksik olsun! Tahtlarınız, şanınız, sahte zaferleriniz! Bir tek onurum yeter bana Yalnız ölsem de eğilmem asla!
|
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
cortnec vardı bir de.
__________________
![]() |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
benım nick köyde bizim lakabımız buymuş ordan kaldı
|
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Senin de Crayz61 vardı eskiden.
__________________
![]() |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz. |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Lise yıllarımda her şeyim can dostum dava arkadaşım vardı.
Adı Süleyman.. Yediğimiz içtiğimiz ayrı değildi.. Her şeye beraber koşardık.. Aslan gibi bir delikanlı dünyada anasından başka kimsesi yoktu .. O kadar pozitif ve cengaver ruhlu biri idi ki en umutsuz anımda bile bakışı beni hayata bağlamaya yeter di. Davamız adına kah savaştık kah düştük kah beraber dayak yedik ama çizgimizden sapmadık. Lakabımız Sancaktar kardeşlerdi isimizi telaffuz eden yoktu biz bile unutmuştuk nerydeyse.. Bu aslan gibi delikanlıyı hayatta hiç bir şey yıkamadı lakin karşılıksız bir aşk illetine daha tutuldu Aşk denen lanete.. Karışıklıksız aşkı sevdası onu günden güne eritti bitirdi ince hastalığa yakalandı. Çok kahrettim senin gibi cengaver nasıl aşk denen lanete yenilir diye.. Ve bir bayram sabahı bayram namazına gelmedi namazdan sonra evine gittim.. Rahmetli anasının yanında son anlarını yaşıyordu.. Kollarımda son nefesine verirken ben bu illete yenildim sen düşme dedi.. Zaten nefret ediyordum o günden sonra yemin ettim Aşk denen belaya bulaşmamak için.. Onun vefatından sonra lakabımın başına Siyahı eklediler. Siyahsancaktar oldu... |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Bizim köy de normalde Alibeyler Köyü, ama Köse Kadılar diye de bilinir. Aileye değil de köye lakap takmışlar sanırım.
__________________
![]() |
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Sonu k olacak. Onu yapmam. Mezarkabul’ü anlamayan, cortnek’i hiç anlamaz.
__________________
İstemem! Eksik olsun! Tahtlarınız, şanınız, sahte zaferleriniz! Bir tek onurum yeter bana Yalnız ölsem de eğilmem asla!
|
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz.
Crazy61 @[Only registered and activated users can see links. ] mıydı? O zaman aşinalık yine 10 yıldan fazla. @[Only registered and activated users can see links. ]’nın forumunuz’dan hatırlıyorum.
__________________
İstemem! Eksik olsun! Tahtlarınız, şanınız, sahte zaferleriniz! Bir tek onurum yeter bana Yalnız ölsem de eğilmem asla!
|
||
|
|
||
İçeriği görmek için buraya tıklayarak kaydolunuz. |
||
| Yer İmleri |
| Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 konuk) | |
| Konu Araçları | |
| Görünüm Modları | |
|
|