![]() |
|
|||||||
|
|
Konu Araçları |
|
|
||
[Only registered and activated users can see links. ] Elimde bir bilet, kalbimde bin umut Yollar uzadıkça içimde bir bulut Sıradan bir akşam, sıradan bir durak Nereden bilirdim menzilin bu kadar uzak? Dünya sustu o gece, kuşlar kanat çırpmadı Bir melek düştü yere, kimse elini tutmadı Oysa sadece eve gitmekti dileği Kırıldı ansızın o narin kanadı, o temiz yüreği Yarım kaldı kitap, masada soğudu çay Gözlerimde fer söndü, gökyüzünde ağladı ay Bir okul çıkışı, bir düş sancısı Dinmek bilmez artık bu vicdan acısı Dünya sustu o gece, kuşlar kanat çırpmadı Bir melek düştü yere, kimse elini tutmadı Oysa sadece eve gitmekti dileği Kırıldı ansızın o narin kanadı, o temiz yüreği Dünya sustu o gece, kuşlar kanat çırpmadı Bir melek düştü yere, kimse elini tutmadı Oysa sadece eve gitmekti dileği Kırıldı ansızın o narin kanadı, o temiz yüreği Ellerim kir tutmaz, ruhum hep beyaz Gittiğim yerde bahar var, ne kış var ne ayaz Adım her duvarda, sesim her rüzgarda Ben bir simgeyim artık, sönmeyen o yangında Işıklar sönmesin, yollar karanlık kalmasın Bir daha hiçbir çiçek dalından kopmasın Dünya sussa da, biz susmayacağız Seni asla karanlığa bırakmayacağız… Dünya sustu o gece, kuşlar kanat çırpmadı Bir melek düştü yere, kimse elini tutmadı Oysa sadece eve gitmekti dileği Kırıldı ansızın o narin kanadı, o temiz yüreği Dünya sustu o gece, kuşlar kanat çırpmadı Bir melek düştü yere, kimse elini tutmadı Oysa sadece eve gitmekti dileği Kırıldı ansızın o narin kanadı, o temiz yüreği
__________________
İstemem! Eksik olsun! Tahtlarınız, şanınız, sahte zaferleriniz! Bir tek onurum yeter bana Yalnız ölsem de eğilmem asla!
|
||
| Yer İmleri |
| Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 konuk) | |
| Konu Araçları | |
| Görünüm Modları | |
|
|